Trening

20 tygodniowy plan treningowy dla początkujących

Rodzaj
Triathlonowy
Liczba tygodni
20
Liczba godz. w pierwszym tygodniu
5
Max. liczba godz. tygodniowo
7
Liczba treningów tygodniowo
4-6
Kalendarz ćwiczeń
20 tygodniowy plan treningowy dla początkujących
Min: 15m Max: 1h 0m
Min: 15m Max: 1h 30m
Min: 15m Max: 1h 15m
Plan treningowy dedykowany dla osoby zaczynającej przygodę nie tyle z triathlonem co ze sportem w szerokim rozumieniu. Doskonale sprawdzi się u osób, które chcą spróbować, ale obawiają się czy dadzą radę zarówno fizycznie jak i czasowo. Plan pozwala na wejście w systematyczność gwarantując odpowiedni dobór obciążeń. Stworzony również dla zawodników, którzy są uzbrojeni w sprzęt pt: absolutne minimum (pianka do pływania, rower z pedałami typu spd, buty do biegania). Tworzony z myślą nie tylko osiągnięcia celu treningowego ale i możliwości przeżycia fajnej przygody.
NN- nogi,
RR- ramiona,
p. przerwy,
grz- grzbiet,
kr- kraul,
Opcjonalnie- jeżeli jesteś zmęczony/a, nie masz chęci na trening zrób wolne jeżeli zaś czujesz się dobrze możesz go wykonać.

Autor : Paweł Różański-Instruktor Triathlonu